روش‌های دانلود از پینترست
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت پینترست یک کانال‌ی اجتماعی تصویری میباشد که میان یوزرها بسیار دوست داستنی میباشد و درین نوشته ی علمی کاملا به معرفی کانال‌ی اجتماعی پینترست و طرز‌های دانلود از پینترست با فراگیری تصویری در همه پلتفرم‌ها پرداخته‌ایم.

دانلود از پینترست
پینترست «Pinterest» هم مانند اینستاگرام، تلگرام و دیگر کانال‌های اجتماعی، یک کانال اجتماعی میباشد که با نشانی Pinterest.com میان یوزرها شناخته شده‌است و دوست داران و علاقمندان متعددی داراست. فعلا، تصاویر میان بقیه محتواهای جان دار در فضای مجازی و وب هوا داران بیشتری دارا هستند و پینترست با ساختاری که دارااست بدین نیاز یوزرها به شایسته ترین صورت ممکن جواب می دهد. درپی این مقاله تصمیم داریم بعد از معرفی این کانال اجتماعی، شیوه دانلود از پینترست را فراگیری دهیم تا بتوانید علاوه بر دیدن این تصاویر جالب، آن ها را ذخیره فرمایید، برای خویش داشته باشید و یا این که در جایی دیگر از آن ها به کارگیری فرمائید.

معرفی کانال اجتماعی پینترست و ارائه آمار و ارقام
به هیچ عنوانً کلمه و واژه پینترست چه چیزی است؟ این کلمه و واژه از دو کلمه و واژه پین «Pin» و اینترست «Interest» ساخته شده میباشد. زمانی ساختار این کانال اجتماعی را مشاهده کنید متوجه خواهید شد که پین به عبارتی «پونز» میباشد و اینترست هم که به معنای عشق و علاقمندی میباشد. در واقع این کانال اجتماعی تیم‌ای از تخته‌ها یا این که بوردها با موضوعات متعدد میباشد که تصاویر و محتواهای دیدنی و زیبایی به‌این تخته‌ها پونز گردیده یا این که چسبانده شده‌است.

کانال اجتماعی پینترست هر موضوعی را دربرمی‌گیرد. هر هر کس دنبال ایده باشد و سراغ پینترست برود دست خالی از این کانال اجتماعی بیرون نمی شود. کاربرانی که وارد این کانال اجتماعی میگردند قادر است بورد یا این که تخته خودشان را داشته باشند و تصاویر گزینه عشق و علاقه خویش را در آن پین نمایند. پینترست قابلیت پسندیدن و لایک کردن تصاویر بقیه یوزرها را برای شما آماده نموده است. ولی در شرایطی که به تصویر خاصی عشق و علاقه دارید میتوانید آن را ریپین «Repin» فرمائید. این قابلیت در پینترست موجود است که کل یک بورد را ریپین نمایید.

این کانال اجتماعی در سال 2010 با سرمایه‌گذاری 27 میلیون دلاری فعال سازی شد. مدیریت برهان کنونی پینترست، بن سیلبرمن اسم دارااست. ولی این کانال را بن سیلبرمن، اوان شارپ و پاول شیارا به یاری همدیگر تأسیس کردند. اینک پینترست سرویس ها خویش را برای کامپیوتر و تلفن همراه ارائه می دهد و یوزرها سیستم برهان اندروید و آی‌.وی.اس میتوانند از این کانال اجتماعی شایسته ترین استعمال ممکن را ببرند.

ارائه چندین عدد و رقم در زمینه‌ی پینترست
پینترست بیشترین سرعت را بین تارنما‌های مورخ دنیا داشته میباشد. این وب سایت در سال 2012 و دو سال پس از فعال‌سازی به 10 میلیون استفاده کننده منحصربه‌فرد رسید. از آن دوره به آن گاه رویش و پیشرفت این کانال اجتماعی به قدری بالا بوده که خیلی از یوزرها را شگفت‌زده نموده است.
فعلا بیشتراز 200 میلیارد پین در پینترست موجود هست و کاربرانی که وارد این کانال اجتماعی میگردند میتوانند راجع‌به هر موضوعی که کاوش نمایند تصاویر جذابی مشاهده نمایند و لذت ببرند. Pinterest زمان‌های بسیار خیر و خوبی در مشت برندهای متفاوت قرار میدهد تا با تصاویر و محتوای عالی، مارک خودشان را دارای شهرت نمایند.
در آخرها سال 2019 بود که مشخص و معلوم شد پینترست، ماهیانه بیش تر از 322 میلیون استفاده کننده فعال دارااست و این رقم بالا نشان میدهد که زمان خیر برای بازاریابی و برندسازی در‌این گوشه و کنار مهیا شده‌است. یک سوم از این تعداد آمریکایی می‌باشند البته تعداد یوزرها بیرون از ایالات متحده به طور تصاعدی در اکنون ارتقا میباشد. در سال 2019 مشخص و معلوم شد که Pinterest در ماه حدود 51 میلیون استفاده کننده در بین‌المللی جذب می نماید.
آمارها نشان می دهد که بانوان، 71 درصد از یوزرها این کانال اجتماعی را تشکیل می دهند. اکثر این بانوان هم دربین 25 تا 54 ساله می‌باشند و اقتدار خرید دارا‌هستند. در فیض در صورتی‌که بتوانید درین دور و اطراف خودتان را به استفاده کننده اثبات و اعتماد او‌را جلب فرمائید می توانید خیلی ریلکس به فروش دلخواه خودتان دست پیدا نمائید و یوزرها این کانال را به تعقیب کردن مارک خودتان در بقیه کانال‌های اجتماعی ترغیب و تشویق فرمائید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: